Rady a tipy

Pokud jdete na SPINNING, nezapomeňte:

  • sportovní pohodlné oblečení (doporučujeme cyklistické kalhoty s vložkou)
  • sportovní obuv s pevnou podrážkou (je možno i cyklistické s SPD) 
  • cyklistickou láhev s pitím 
  • ručník 
  • na první lekci přijďte alespoň 10 minut před začátkem, aby se Vám mohl instruktor plně věnovat, pomohl Vám nastavit kolo a vysvětlil základní pravidla.

Pokud jdete na JÓGU nebo PILATES, nezapomeňte:

  • pohodlné oblečení umožňující volný pohyb; obuv není potřeba (cvičí se naboso nebo v protiskluzových ponožkách)
  • z hygienických důvodů doporučujeme vlastní podložku nebo osušku, na které se cvičí
  • měkké podložky jsou k dispozici v tělocvičně; speciální podložky na jógu a pilates možno zakoupit u instruktora
  • před cvičením doporučujeme min. 2 hodiny nejíst; na cvičení jógy není potřeba pití
  • jóga pro těhotné - žena by měla znát svůj aktuální zdravotní stav (konzultace se svým lékařem)

Pokud jdete na BOSU nebo FLOWIN, nezapomeňte:

  • sportovní pohodlné oblečení
  • sportovní obuv (nejlépe fitness), popř. protiskluzové ponožky (z hygienických důvodů prosím necvičte naboso) 
  • láhev s pitím 
  • ručník 

Pokud jdete na SM-SYSTÉM, nezapomeňte:

  • sportovní pohodlné oblečení, nejlépe přiléhavé (ovšem aby jste se cítili dobře) - pro lepší kontrolu pohybu a zapojení svalů
  • ponožky (popř. můžete cvičit naboso)

 

A nejdůležitější rada: Nezapomeňte si přibalit DOBROU NÁLADU!

 

Načerpejte novou energii právě u nás... chci sportovat

Aktuality